Total Pageviews

Thursday, May 06, 2010

PPM - Kencana HL-Lumut








15th April 2010, aku berkesempatan joint Pre-Production Meeting gan one of awarded Sub-Contractor to SapuraAcergy-Gumusut Kakap FPS project kat Kencana HL-Lumut.
First time aku ke Lumut, lebih2 lagi gan office mate.
Kami bertolak dari Sapura@Mines lebih kurang pkl 9.00 pagi dan selamat sampai kat Lumut sekitar 11.30 tghari. Perjalanan memang dirancang utk pergi balik dalam satu hari.
Alhamdulillah, boleh laa gilir2 dari gan office mate. Sampai je Lumut, kami teruk pekena Mee Rebus kat area Setiawan. Main belasah je, jumpe kedai..terus berhenti.Tak der nak survey2..turun terus makan je...
Al maklum laa....dari exit Bidor ke Lumut...kami drive je...sbb nak kejar masa..PPM start pukul 1.30 tgh..
Around pkl 1.00 kami masuk dlm kawasan Yard Kencana...selesai je meeting..sempat laa aku...snap few photo buat kenangan ke Kencana HL...Moh kita saksikan...





Sebelum..bertolak balik..sempat laa aku jumpe gan counter part from Kencana HL(Project Document Controller)...tapi terlupa laa pulak aku nak minta kebenaran gan dia org snap 2 3 keping photo...yg sempat..ambik cuma office dia je!..

No comments: